• KV Zetten F1 wint in Veenendaal en pakt de koppositie

woensdag 21 december 2022

KV Zetten F1 wint in Veenendaal en pakt de koppositie

Zaterdagochtend, 9 uur verzamelen bij de Mammoet voor de uitwedstrijd in Veenendaal. SKF F4 had net als KV Zetten F1 alle gespeelde wedstrijden gewonnen. Een heuse kraker op het programma dus.
Onder leiding van de nieuwe trainers Eline en Erwin begon KV Zetten met Amelie, Ise, Nick en Seb in de basis. Dennis en Norah begonnen reserve. KV Zetten begon scherp en stond al vrij snel op een 0-2 voorsprong. SKF deed iets terug door hun eerste te maken, 1-2. Dat bracht de spanning weer terug in de wedstrijd. Beide teams maakten voor de rust nog een doelpunt. KV Zetten ging met minimale voorsprong de rust in.
Na de rust duurde het even voordat er gescoord werd. SKF was een aantal keer gevaarlijk dichtbij, het was gelukkig KV Zetten die wist te scoren. 2-4. In de aanval die volgde deed SKF weer iets terug, 3-4. De spanning steeg, bij zowel spelers, coaches en publiek. In het laatste kwart van de wedstrijd begon het te lopen bij KV Zetten en werden er 3 doelpunten in korte tijd gemaakt. Eindstand 3-7. Wel lekker om met de punten terug te keren naar Zetten. Op naar een korte winterbreak. 7 januari staat de uitwedstrijd tegen Wageningen F6 op het programma, weer een vroege wedstrijd….