Sponsoring

KV Zetten ’99 is een hard groeiende korfbalvereniging met meer dan 125 enthousiaste leden uit Zetten en omringende dorpen. De vereniging heeft veel ambities rondom het verder doorgroeien, nu met een eigen honk in sportcomplex De Mammoet, met als doel een verdubbeling in het aantal leden over vijf jaar. Om deze groei mogelijk te maken is het nodig om ook financieel sterk te staan. Vandaar dat wij doorlopend op zoek zijn naar nieuwe sponsoren en dat wij daarnaast onze huidige sponsoren koesteren.

Sponsormogelijkheden

Wij spreken graag de sponsormogelijkheden met u door en streven hierbij naar een win-winsituatie.

Er zijn meerdere mogelijkheden om KV Zetten te sponsoren:

• Kledingsponsoring
  • Materiaalsponsoring
  • Schoolkorfbaltoernooi
  • Vrienden van KV Zetten
  • Advertenties op website en sociale media

Kledingsponsoring

Het is mogelijk om teams te sponsoren door reclame op de sportkleding. Uw bedrijfslogo wordt in dat geval op de shirts afgebeeld. Daarnaast ontvangt u een foto van het team met de nieuwe kleding.
U sponsort de vereniging à € 200,00 per jaar, voor een periode van drie jaar. Hierbij komen de eenmalige kosten van de kleding en bedrukking tegen kostprijs.

Tevens is bij deze vorm van sponsoring ook een plaatsing op het Vrienden van KV Zetten-bord inbegrepen.

Vrienden van KV Zetten

Er is ook een mogelijkheid om alleen op het Vrienden van KV Zetten-bord vermeld te worden. Dit hangt op een prominente plek in de korfbalkantine. De kosten voor deze vorm van sponsoring zijn € 50,00 per jaar, voor een periode van 3 jaar.

Andere sponsormogelijkheden

Vraag voor de sponsormogelijkheden voor het schoolkorfbaltoernooi en de materiaalsponsoring naar de verschillende mogelijkheden.

Bij de alle sponsormogelijkheden is ook de vermelding op de website en social media inbegrepen.

Interesse?

Geïnteresseerd in een van de sponsormogelijkheden of op zoek naar meer informatie?

Neem dan geheel vrijblijvend contact op met Alex den Hartog (06-51253234)