Accommodatie

Korfbalvereniging Zetten maakt gebruik van sporthal De Mammoet en de daarbij gelegen kunstgrasvelden.

De accommodatie ligt aan de Mammoetstraat in Zetten. Na het verlaten van de rotonde (Wageningsestraat) ligt de parkeerplaats direct aan de linkerkant. De ingang van het complex is aan het eind van de parkeerplaats.

Sporthal de Mammoet is tot stand gekomen door samenwerking van de gemeente, het Hendrik Pierson College (op dezelfde locatie) en Korfbalvereniging Zetten. De sporthal is geopend in 2012. Overdag is de sporthal in gebruik door het Hendrik Pierson College (HPC). In de avonduren wordt de hal gebruikt door de verenigingen uit het dorp.

Enkele jaren later is het project gestart om ook kunstgrasvelden te realiseren. Al jarenlang maken wij gebruik van de sportvelden van het Hendrik Pierson College. Met hetzelfde samenwerkingsverband zijn twee korfbal-kunstgrasvelden gerealiseerd op de sportvelden van het HPC. Ook de kunstgrasvelden worden overdag gebruikt door de school. ’s Avonds zijn de velden beschikbaar voor de korfbalvereniging.

Routebeschijving

Vanaf de A15 (uit beide richtingen); aan het einde van afrit rechts afslaan richting Zetten. Bij de rotonde eerste afslag nemen. Direct daarna linksaf slaan naar de parkeerplaats.

Vanaf Wageningen/Lexkesveer; na het afrijden van de pont weg vervolgen tot de rotonde in Zetten. Derde afslag nemen. Direct daarna linksaf slaan naar de parkeerplaats.