maandag 16 oktober 2023

Opening zaalseizoen

Beste (ouders/verzorgers) van leden van KV Zetten’99,

Eigenlijk zouden we 16 september de Qmusic vrijwilligersdag hebben, maar zoals jullie weten hebben we helaas niet gewonnen. Toch vinden wij dat we wel een feestje verdiend hebben. Daarom is op 28 oktober de zaalopening. We nodigen iedereen van harte uit om hieraan deel te nemen.

Het programma ziet eruit als volgt:

• 15.00-17.00       jeugdschottoernooi
  • 17.30                  medaille uitreiking kampioenen
  • 18.00-20.00       stamppotbuffet
  • 20.00                  oktoberfest

Na voorgaand succes organiseren we weer een jeugdschottoernooi. Geef je in tweetallen op, bijvoorbeeld samen met je vader, moeder, broer, zus, opa, oma of een vriend/vriendin en doe mee.

Aansluitend worden de medailles uitgereikt aan de kampioenen van vorig seizoen, dit zijn de S1, de midweek en de C1 (nu B1). Daarna is er een stamppotbuffet voor alle leden en gezinsleden.

We hebben nog mensen nodig die willen koken. Wie wil ons helpen? Graag aanmelden!

De avond wordt afgesloten met een oktoberfest, dus haal je lederhosen uit de kast en kom gezellig een biertje (of iets anders) drinken.

Opgeven kan door een mailtje te sturen naar bestuur@kvzetten.nl. Geef je op als:

• Je mee wilt doen met het schottoernooi (tweetallen)
  • Je mee wilt eten met het stamppotbuffet
  • Je stamppot/iets anders wil maken voor het buffet (kosten kunnen wordt gedeclareerd bij het bestuur)
  • Je mee komt feesten op het oktoberfest

We hopen iedereen te zien op 28 oktober.

Tot dan!

Bestuur KV Zetten’99